kolmapäev, 7. oktoober 2015

Habemega asjad ja liikumise programmeerimine

Konto, koolitööde leht, programm ja muud vanad asjad korda! Hinded varsti eKoolis!

Uus postitus: minu mänguidee 


  • Postita oma ajaveebi postitus, milles kirjuta milline võiks olla sinu enda loodud programm.
    Kas arvuti- või mobiilirakendus? Mäng või muidu kasulik rakendus? Kui mäng siis kus tegevus toimub, kes on tegelased, mis on see lugu kes on sihtrühm jne.
    Kui muu rakendus siis milleks see võiks olla kasulik, kellele jne.
    Oled ehk midagi juba teinud?
  • Kui oleksid meeskonna liige siis kellena seal ennast näeksid (progejana, muusikategijana, kujundajana, 3D modelleerijana, loo väljamõtlejana)?
  • NB! Ära unusta et postitused tuleb ilmestada olulise teksti esiletoomisega ja lisada pilt.
Proge
Tänase uue asjana näitan, kuidas spraiti juhtida nooleklahvide abil. Selle abil saab juba teha päris mängu moodi programme, nt labürindis liikumise mänge.

Tee programm kus:

  • programmi algul tuleb ekraanile juhis, kuidas liikumine toimub, juhis kaob mingi klahvile vajutusega;
  • tegelast (spraiti) liigutatakse klaviatuurilt klahvidega
  • kui tegelane jõuab äärele siis pannakse tagasi mingisse kindlasse kohta (algusesse)
  • spraidil on vähemalt 2 kostüümi; 
  • lisa programm oma ajaveebi koolitööde lehele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar